Actualitat SI TENS COSES QUE JA NO FAS SERVIR I LES VOLS VENDRE, REGALAR O CANVIAR, ET PROPOSEM QUE MONTIS UNA PARADA AL NOSTRE MERCAT DE SEGONA MÀ. EL PROPER DISSABTE 20 DE MAIG A LA PLAÇA GUILLERMO VIDAÑA. Serà un dissabte especial, amb música en directe, servei de bar i un ambient idoni per a que puguis obtenir el millor rendiment a les teves coses usades. la primera jornada va ser un èxit de participació Us deixem les bases de participació. US ESPEREM A TOTS!! NORMATIVA La inscripció està oberta a tots els i les joves d'entre 16 i 35 anys per participar al mercat, que estarà ubicat a la plaça Guillermo Vidaña (i en cas necessari amb ampliació a la Rambleta). A les parades hauran de ser presents els titulars tant de la inscripció, com de la signatura de participació durant tota la celebració del mercat, i en cap cas podran estar atenent les parades, persones amb edat superior o inferior a la que indica la normativa. (16-35 anys). Els menors d'edat hauran d'aportar les dades d'un adult Aquesta inscripció i l'acceptació de les normes serà imprescindible per poder muntar una parada d'articles de segona mà. No podran inscriure's entitats amb ànim de lucre ni comerços. L’ inscripció es podrà fer presencialment a: Per a les inscripcions per correu electrònic, la signatura En cas de que hi hagin més inscripcions que espai, s'obrirà una llista d'espera. La inscripció quedarà confirmada una vegada s'hagi entregat la sol·licitud i s'hagi abonat la quantitat destinada a la campanya de joguines de la Creu Roja de Sant Adrià amb una aportació mínima de 5€. Només pot inscriure's una persona per domicili. L'organització és posarà en contacte amb les persones amb parada assignada per correu electrònic o per telèfon. Els expositors hauran de portar el seu material (taules, cadires, envelats, perxes...) i no podran ocupar un espai més gran del que l'organització els hi adjudiqui, sent aquest de 3X3 metres com a màxim. Les persones que tinguin adjudicada una parada, podran començar a preparar la seva taula a partir de les 8h i, es disposarà d'una hora per desmuntar una vegada finalitzat el mercat. Al finalitzar la jornada, cada parada es compromet a deixar el seu espai net. Si alguna parada vol desmuntar abans de l´hora prevista de tancament no podrà accedir amb el vehicle al recinte. L´organització permetrà l´accés de vehicles per a càrrega i descàrrega, però no disposarà d’espai per aparcament. Abans de muntar la parada, els expositors hauran de presentar el seu DNI a l'organització. No es pot vendre: Al recinte hi haurà música i actuacions musicals, es demana no fer servir equips de so que puguin distorsionar l´ambient del mercat. Al recinte hi haurà un bar amb begudes i menjar per als visitants. Es demana deixar lliures els passadissos per facilitar la circulació dels visitants. Durant el mercat, l'organització podrà realitzar fotografies per a la difusió. Si una vegada començat el mercat, es dona una situació imprevista tipus pluja, vent... que impedeixi l'activitat amb total normalitat, l'organització podrà suspendre l'activitat sense possibilitat de retorn dels diners destinats a la campanya de joguines de la Creu Roja de Sant Adrià, proposant una nova data de celebració. En cap cas l´organització es farà responsable dels danys ocasionats al material dels expositors per causes del mal temps. L´organització no es fa responsable de l´estat del material exposat pels expositors ni per les condicions de venda (preu etc..) dels expositors L'organització no es responsabilitzarà de qualsevol desperfecte, directe o indirecte o robatori sobre el material exposat, incloent el temps de càrrega i descàrrega L'organització no serà responsable de qualsevol dany o lesió, directe o indirecte, que es pugui produir per culpa d'un mal muntatge dels materials de la parada. Centre de producció Cultural i Juvenil Polidor
plaça Guillermo Vidaña i Haro, s/n
662554688 snapchat centre polidor
Plànol de situació: AQUI
HORARI dilluns-divendres de 9 a 14h i de 16 a 22h. dissabtes de 16 a 22h.
|
|
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|